دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دنیای بی وفا

!!‎بی وفا‎ ‎‏ بي طوفان زدۀ دشت جنونم، صيد افتاده بهخونم ، تو چسان مي گذري غافل از اندوه درونم ، بي من از كوچه گذر كردي ، بي من از شهر سفر كردي و رفتي ،قطره اي اشك درخشيد به چشمان سياهم، تا خم كوچه به دنبال تو لغزيدنگاهم ، تو نديدي،نگهت هيچ نيفتاد بهراهي كه گذشتي ، چو در خانه ببستم دگر از پاي نشستم، گويا زلزله آمد خانه فرو ريخت سرمن، بي تو من در همه شهر غريبم ، بي تو كس نشنود ازاين دل بشكسته صدايي، برنخيزد از مرغكپر بسته نوايي، تو همه بود و نبودي ، تو همه شعر و سرودي ، چه گريزي زدر من كه زكويم نگريزي ، گر بميرم زغم دل با تو هرگز نستيزم، من و يك لحظه جدايي، نتوانم نتوانم بي تو زنده نمانم.

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 23:51 | |